lördag, september 29, 2007

Heta stolen frågor

Saker
1. Vad shoppar du helst?
Beror på vad jag behöver.

2. Har du några tatueringar eller piercings?
Nej, men funderar ibland på en tatuering.

3. Hur många skor har du?
Just nu har jag 2, alltså ett par.

4. Hur många par byxor har du?
Hmm, 4.

5. Har du några smycken som kostat över 1000 kr?
Hmm, vet inte, har fått mitt enda smycke i present, en silverkedja, ingen aning om vad den kostade.

6. Vad gillar du att göra?
Saker.

7. Vad gillar du inte att göra?
Sånt man måste.

8. vad gör du först på morgonen?
Mornar mig alternativt går upp och kissar.

9. vad gör du sist på kvällen?
Försöker stänga av hjärnan och somna.

10. Hur svarar du i telefonen hemma?
Aaa, hej, det är Mattias?

11. Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer.

12. Vad ser du fram emot?
Onsag, men skräckblandad förtjusning.

13. Sov du ensam inatt?
Ja.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord?
Ingen aning, fråga dom.

15. Spelar du något instrument?
Nej.

16. Vad tycker du om dina vänner?
Olika.

17. Varför är du inte vegan?
Om vi inte skulle äta djur varför är dom då gjorda av kött?

18. Använder du långkalsonger?
Inte dom senaste 15 åren.

19. Har du ångrat något någongång?
Ja.

20. Favoritdrink?
Har ingen.

21. Favoritfyllemat?
Vet inte.

22. Favoritbakismat?
Kebab eller pizza.

23. Har du några hemligheter?
Massor.

Favoriter
1. Färg?
Olika, svart, vitt, rött kanske.

2. Mat?
God.

3. Killnamn?
Hmm, vet inte, har en lillebror som heter Mio, det tycker jag är fint.

4. Tjejnamn?
Vet inte riktigt här heller, olika.

5. Ämne i skolan?
Beror på, högstadiet NO, gymnasiet inget, komvux Moral och etik, högskola för tidigt att uttala sig om.

6. Klädesplagg?
Jeans och t-shirt.

7. Sport?
MMA och BJJ/Submission wrestling.

8. Musik?
Bra.

9. Fras/mening/uttyck?
Vet inte.

10. Raggningsreplik?
Finns ingen.

11. Favoritalbum just nu?
Bland det som är lite nytt för mig tror jag Kaiser Chiefs Employment är bäst just nu.

har du någonsin..
1. Snusat?
Nej.

2. Rökt?
Nej.

3. Hoppat bungy jump?
Nej.

4. Brutit mot lagen?
Ja.

5. Fått dig själv att kräkas?
Ja.

6. Nakenbadat?
Ja.

7. Varit kär?
Ja.

Extra grejer
1. Tar du droger?
Nej.

2. Vad använder du för schampoo?
Olika, beror på vad man handlat, just nu Frisk och Skön aprikos, eller persika kanske det är.

3. Vad är du mest rädd för?
Framtiden.

4. Vad lyssnar du på just nu?
Kaiser Chiefs - I Can Do Without You

5. Vilken bil skulle du vilja ha?
Vet inte, nån smidig och effektiv.

6. Vem fick du senast SMS från?
Malin

7. Var vill du gifta dig?
Vet inte ens om jag vill gifta mig och om jag nu vill det så spelar det ingen som helst roll var.

Slutfrågor
1. Pizza eller choklad?
Choklad.

2. Tränar du?
Allt för lite.

3. Hur ofta?
Sällan.

4. Guld eller silver?
Silver.

5. Vilken film såg du sist på bio?
Harry Potter och Fenixorden

6. Vad vill du helst av allt göra just nu?
Mysa.

Inga kommentarer: