lördag, september 22, 2007

hur kul som helst

Ja, fråga mig inte varför, men jag kan inte låta bli att skratta varje gång jag ser den.
Haha, tionde gången, jag kan inte sluta!

Vad fult det blev, tror jag måste skriva massa text här för att det ska se snyggt ut. Men vad ska man skriva då? Det är tråkigt att sitta uppe och vänta på saker. Fast lite spännande. Nästa vecka tror jag kommer bli minst lika spännande, eller jag hoppas det iaf. Jag undrar jag hur det ska gå, man vet aldrig riktigt med mig. Ibland gör jag hur tokiga saker som helst utan att blinka och ibland vågar jag inte göra den enklaste sak. Jag undrar vilken Mattias vi kommer att få se nästa vecka. Bara det är ju lite spännande. Men jag måste skriva mer saker här för att det ska se snyggt ut, vad ska man få prata om? Jag vette fan alltså. Jag är lite rastlös känner jag, på många sätt. Mycket märkligt hur man kan vara så rastlös och så seg på samma gång. Att samtidigt vilja så mycket och ändå inte vilja göra någonting. Mycket märkligt. Jag hoppas jag får utlopp för all frustration på ett eller annat sätt innan det är försent.

Inga kommentarer: