onsdag, februari 20, 2008

Natten nalkas än en gång...

Så var ännu en dag till ända och John Blund lockar på mig och vill ha med mig till drömmarnas land igen, han är bra sällskapssjuk den där John Blund.
Men det gör inget, jag också, jag gillar att göra honom sällskap.
Han tar ofta med mig på spännande och konstiga äventyr vilket är mer än man kan kräva tycker jag, inte många vänner som gör det.
Känner mig ganska trött men inte särskilt sovsugen egentligen.
Vill sitta uppe tills man blir så där trött att man bara sjunker ihop som en säck och ögonlocken sluter sig vare sig man vill eller inte.
Men har redan varit uppe alldeles för länge, lite bättre dygnsrytm mår jag bra av.
Blev hungrig förut men var inte sugen på en macka så jag stekte pannkakor istället, klockan halv två på natten.
Kanske inte mitt livs sundaste beslut men gott var det, några med lönnsirap, några med jordgubbssylt, med kall mjölk till så klart.
Nu har jag ett par pannkakor till frukost imorgon också vilket är positivt.
Men tyvärr har jag också massa disk igen, vilket är negativt.
Jag som äntligen hade tömt diskhon.
Men för första gången på mycket länge tycker jag om livet.
Livet är ganska trevligt om man vill.
Men nu ska jag sova, gonatt.

Inga kommentarer: