onsdag, juni 18, 2008

Vill saker...

Det är så otroligt jobbigt att ha saker man så gärna vill inom räckhåll men ändå inte veta hur man ska få dom.
Jag vet inte var jag ska ta vägen nu för tiden, jag märker att jag börjat falla tillbaka till lite dåliga gamla vanor.

Delvis för att jag saknar dig älskling, det känns tomt utan dig. Hoppas du kommer hem snart. Att jag inte riktigt kan sakna dig ordentligt gör det ännu jobbigare. Jag vet inte riktigt vem eller vad det är jag saknar, men jag tänker mycket på dig.

Känner mig lite för bekväm med det jag har, mycket av det kommer försvinna. Jag behöver jobba med att förbättra saker och ting igen. Men det är jobbigt, det är härligare att bara njuta av vad man har.
Tyvärr funkar inte livet så, jag måste jobba för att se till att jag kommer fortsätta ha det bra, även om det är jobbigt.
Men först, städa, diska och skriva klart den jävla uppsatsen.
Jag fattar inte hur jag kan ta ett ämne som jag kan så mycket om och känner så mycket inför och få det att bli så jobbigt att skriva om. Jag måste förbättra mina rutiner...

Inga kommentarer: