lördag, november 29, 2008

Förspel är överskattat

Aftonbladet rapporterar!
Mindre pill och smek och mer pang på.
Så tror ett forskarlag att de flestas sexliv skulle kunna bli bättre – de menar nämligen att kvinnans behov av förspel är överskattat.
Jag vet inte vad jag ska säga om den där artikeln. Den känns mest förbluffande konservativ i hela sin grund. Det är så många förbluffande slutsatser att jag känner mig ordlös.
Längre samlag = bättre älskare?
Det där typiskt manliga att bra sex ska kunna mätas i storlek, tid, hårdhet osv känns inte det ganska förlegat vid det här laget?

Kvinnan får ut ganska lite njutning av förspelet = förspelet är onödigt och man bör skippa det?
Jag kan inte ens fokusera min hjärna på en sak som jag tycker är fel med den slutsatsen för att skriva ner något. Och dessutom är jag extremt påverkad av mina personliga erfarenheter vilket inte direkt överensstämmande.

1 kommentar:

Anonym sa...

och något pucko ger idioterna anslag för att göra den där skiten... aaarrghhh