söndag, februari 15, 2009

Lista...

OM MIG:
Namn: Mattias
Födelsedag: 12 augusti 1982
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkblond
Längd: 179½cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovana: Hmm, småätande kanske.
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 42-43
Är dina föräldrar skilda: Nej, dom var aldrig gifta.
Din svaghet: Lat, dålig självdisciplin,
Rädsla: Att saker och ting inte kan vara så bra som jag tror.
Mest använda fras på msn: :)
Det första du tänker på när du vaknar: Bläääää

FAVORIT:
Färg: Svart, vitt, rött, grönt.
Mat: Beror så otroligt mycket på humör. Just ny, Sushi.
Djur: Snöleopard.
Glass: Nått med ägglikör eller rom eller nått i.
Godis: Lösgodis
Affär: Ingen aning, har nog faktiskt ingen affär jag tycker om sådär. Får nog skaffa mig en.
Sallad: Skaldjurssallad.
Skådespelare: Har ingen favorit.
Låt: Just nu är det nog Laleh - Bjurö Klubb
Nummer: 1, 3, 6, 9
Tuggummi: Mint
Helgdag: Lördag
Årstid: Vår
Tandkräm: Mint
Radiostation: Last.fm

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Ekonomiskt oberoende
Hur vill du dö: Jag vill inte dö
Vem av dina vänner är mest lik dig: Har nog ingen som är särskilt lik mig.
Vem är mest högljudd: Inte jag.
Vem har du känt längst: Mamma
Vem är blygast: Vet inte.
När grät du mest: När jag var sårad och övergiven av X.
Vad är den bästa känslan i världen: Tillfreds
Värsta känslan: Ingen alls.
Vart vill du bo i framtiden: I en stor lägenhet närmre stan.
Hur länge tror du att du kommer leva: 87 år.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Ja
Moonat någon: Ja.
Blivit dissad: En gång.
Rymt hemifrån: Nej.
Föreställt dig ditt ragg naken: Nej.
Skolkat: Ja.
Tänkt på självmord: Ja.
Sovit utomhus: Ja.
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Nej.
Velat bli modell: Nej.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja.
Sett en död människa: Ja.
Druckit alkohol: Ja.
Ätit sushi: Ja.
Varit på scen: Ja.
Snattat: Ja.
Retats: Ja.
Blivit nerslagen: Nej.

DU:
Svär: Nja. Tycker hela grejen med att vissa ord är "fula" och så är rätt absurd. Men visst använder jag dom.
Sjunger bra: Nej.
Duschar dagligen: Utom i undantagsfall.
Vill gå på högskola/universitet: Nja. Jag gör det just nu men just nu har jag inte lust med det iaf.
Vill gifta dig: Nej.
Tror på dig själv: Beror på i vilket sammanhang, ibland jättemycket, ibland inte alls.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja.
Gillar åska: Ja. Men efter att en blixt slog ner ca 10 meter ifrån mig så är jag faktiskt lite rädd.
Spelar något instrument: Inte bra.
Äger en iPod: Nej.
Ber: Nej.
Går till kyrkan: Nej.
Sover med gosedjur: Nej.
För dagbok: Räknas bloggande?
Dansar i regn: För sällan.
Sjunger i duschen: Nej.

THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Cola
Mcdonalds/burger king: BK
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Ekokött
Tv/film: Film.
Gitarr/trummor: Trummor.
Adidas/nike: Nike
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: VH1
Blind/döv: Döv.

KAN DU:
Gå ner i splitt: En gång.
Skriva med båda händerna: Nej.
Vissla: Knappt
Blåsa en bubbla: Ja.
Rulla din tunga i en cirkel: Ja.
Ha dina ögon i kors: Nej.
Nudda näsan med tungan: Nej.
Dansa: Inte bra.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Martin
Du pratade i telefonen med: Malin
Du fick sms från: Olle
Du fick MMS från: Malin
Du kramade: Minns inte
Du kysste: Hemligt
Du skällde på: Malin
Du sov med: Hemligt
Du sportade med: Minns inte

SENAST DU:
Skrattade: Nån timme sen, åt Rocknrolla.
Grät: Häromdagen när jag blev rörd av något någon sade tror jag.
Tuggade tuggummi: Nån vecka sen kanske.
Drog ett skämt: Ett par timmar sedan.
VAR ÄR DU: Hemma
Vad ser man utanför ditt fönster: Mörker
Lyssnar du på musik nu: Ja, Mando Diao
Vad har du på dig: Jeans och t-shirt, svart.

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: Ja.
Mirakel: Nej.
Magi: Nej.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Gud: Nej.
Satan: Nej.
Spöken: Nej.
Tomten: Nej.

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: Japan
Hur många plattor äger du: 30-40 kanske utan att räkna digitala.
Hur många kuddar sover du med: 1-8 beroende på hur man räknar.
Dricker du mjölk: Ja.
Personer du hatar: Undviker jag.
Tror du gud är en tjej: Nej.
Vad borde man uppfinna: Billig kallfusion.
Är du ett hälsofreak: Nej.

Inga kommentarer: