lördag, december 25, 2010

Frågelek?

Att vara iväg hos familjen över julhelgerna är trevligt men det är lätt att bli lite smått uttråkad när man inte har sina vanliga rutiner och personer runt omkring sig.

Så jag tänkte mig en liten frågelek om folk vill.
Ställ tre frågor till mig så ska jag svara så bra jag kan!
  1. En fråga om något personligt.
  2. En fråga om en åsikt eller tanke om något allmänt.
  3. En fråga om min relation/tanke till er.
Exempel kan vara:
  1. Hur stor är din snopp?
  2. Vilket svenskt fotbollslag hejar du på och varför?
  3. Vad tycker du är min främsta egenskap?
Men jag hoppas ni har bättre fantasi än vad jag har när det kommer till sånt. :)
Jag tycker om att svara på frågor, jag får ofta igång intressanta tankebanor på det sättet.
Så jag hoppas åtminstone att någon nappar! :)

Inga kommentarer: