fredag, januari 21, 2011

Tankar under sex

*Fan vad hon kysser trist, bryr hon sig ens?*

*Aja, om jag börjar ta av henne kläderna kanske jag får lite reaktion och motaktion*

*Haha, vad fan är det här för jävla hängpattar? Mirakulöst att en Wonder-bra kunde få dom att se fräscha ut, det verkar mer vara ett jobb för Wonderwoman att hålla dom på plats*

*Men vad fan, kan du reagera öht eller, jag får ju mer gensvar när jag knådar en deg, haha, på tal om det, undrar om det här kan få henne att reagera*

*Vad fan, bara kör in bröstet i munnen på mig helt apropå, vad fan vill hon?*

*Hon bara stoppade bröstet i munnen på mig så hon kanske vill att jag ska suga lite aggressivt*

*Det här är fan mest bara konstigt, jag känner henne på fittan och ser om det är någonting på gång där nere hos henne för hos mig är det fan stendött*

*Äh vad fan, detta är värdelöst, jag pillar henne på klittan och ser om hon blir lite våt iaf*

*Jag undrar om hon känner sig oattraktiv eller nått eftersom jag knappt ens har halvstånd*

*Aja, hon verkar ju iaf vilja att jag ska göra någonting, jag får försöka jucka upp ett stånd eller nått så hon inte ska känna sig helt ful och värdelös*

*Oj, jag somnade visst lite, undrar om hon märkte något*

*Äh vad fan, detta är hur jävla kasst som helst, vi kör lite postironiskt porrknull så får vi se om hon kanske visar någon reaktion öht, om inte så kan jag iaf roa mig själv*

*Haha, hon reagerar fan ingenting, detta är ju helt sjukt*

*Jag undrar vad som skulle krävas för att få lite reaktioner, en donkey punch kanske vore på sin plats*

*Haha, hon reagerar fan inte ens på att jag inte är inne i henne*

*Hon verkade ju så jävla intresserad förut, hur fan ska jag få slut på detta utan att hon ska känna sig sårad?*

*Nä, jag får ta och försöka fantisera ihop något så vi blir färdiga med det här*

*Hahahahaha, vad fan var det där för något jävla försök att verka vara lite engagerad helt plötsligt, jag har sett nufödda föl som ser betydligt mer graciösa ut än det där*

*Haha, jag måste bita ihop, inte skratta, inte skratta, bit ihop och inte skratta, men, haha, som hon såg ut, försökte hon vara sexig eller fick hon nått spasmiskt anfall eller vad fan var det?*

*Bit ihop, bit ihop, inte skratta, inte skratta, hahaha*

*Om det där var hennes försök att vara sexig och lite aktiv så var det nog ett bättre val med degklump*

*Nä fan, nu tar vi och tänker på något sexigt och försöker bli klara med det här så jag kan bli av med henne*

*Haha, vi kör ett porrfilmsvrål som avslutning på det här fiaskot, jag hoppas verkligen inte hon vill sova över*

*Så, nu gick hon på toa, fan, jag önskar att hon var borta härifrån redan nu*

*Åh, vad skönt att vara ensam! Nu kan jag spela lite xbox och försöka rensa huvudet fritt från den här skräcknatten*

*Haha, jag undrar om hon kommer känna sig sexig och åtrådd. "Han hanterade mig som värsta porrstjärnan och vrålade ut sin orgasm, så sexig tyckte han att jag var", hahahaha*

2 kommentarer:

Mikael sa...

Word. Behövs det kanske tilläggas vilken digital kontext inlägget lutar sig mot? Läser denna blogg med intresse.

Mattias S sa...

Jag tycker det blir roligare utan. :)