lördag, maj 21, 2011

Webbtidningsartikel om sex

Jag håller på och skriver en längre artikel kring sex på olika sätt och jag skulle verkligen uppskatta lite hjälp utifrån för att bredda perspektivet lite.

För att hjälpa mig med det är det två saker jag vill ha.

För det första skulle jag uppskatta beskrivningar om olika fysiska intima saker ni tycker om att göra med er själva eller med någon annan.
Alltifrån någon detalj i ett penisvaginalt samlag till någon detalj i en vänskaplig kram till känslan av en piska som rispar blod från en rumpa eller vad fan som helst.
Det jag är ute efter är mer personliga beskrivningar av vad det är en uppskattar och tycker om vid en sexuell situation.

För det andra skulle jag vilja ha korta personliga definitioner på "vad är sex?"

Och om det är någonting annat kring sex eller fysisk intimitet på andra sätt som ni tänker på eller känner som ni tycker saknas i det offentliga rummet så skriv gärna om det också.

Helst ser jag att ni mailar svaret till sex@drrling.com men det går också att svara genom att kommentera här på bloggen eller på något annat sätt om ni föredrar det.

Tack på förhand.

Update: Man är helt anonym i skrift. Inga namn kommer förekomma i hela artikeln och i den mån det är möjligt så är även kön obestämt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är för pryd. ;) Jag skriver mest en kommentar för att jag ju precis kom på att du hade något på gång en gång för länge sedan och var lite nyfiken. Har det hänt något på den fronten? Hade varit roligt att läsa. Alltså tidningsgrejen.

Mattias S sa...

Du kan ju skriva helt anonymt också! :)
Det har gått väldigt dåligt, men jag har tänkt börja fippla med det igen nu. :)

Anonym sa...

Det är visserligen sant. :)

Yay! Du kommer länka och så, då eller? Jag har aldrig varit så internetberoende och i behov av nytt att läsa som nu.

Mattias S sa...

Haha, ja, jag kommer spamma länkar som fan och jag hoppas att du kommer hjälpa mig sprida det sedan. :)
En nu mer förkastad skiss ligger uppe redan nu: www.drrling.com

Anonym sa...

Har twittrat. Kan länka på blögga också. :)

Ika sa...

Står inget om hur anonym man får vara? jag menar, om man mailar från sin vanliga, personliga mailadress s att du i princip ser namnet - kan du lova att hålla tyst om det i alla fall? eller måste man spamma bloggen med anonyma kommentarer?

Mattias S sa...

Det kommer i artikeln inte framgå namn öht.
Så om du mailar från din vanliga mail så ser ju jag ditt namn men i skrift kommer inga namn förekomma!
Det lovar jag!