lördag, november 17, 2007

50 frågor

  1. Vad är det bästa med dig? Känns lite dumt att svara på själv, det får dom som känner mig uttala sig om.
  2. Vad är det näst bästa med dig? Samma här.
  3. Vad är det sämsta med dig? Jag är odisciplinerad och lat.
  4. Hur var du som barn? Jag tror jag var lite av en skitstövel ibland.
  5. Har du bra kontakt med din familj? Nja, hyfsat iaf.
  6. När hånglade du med en man första gången? Hmm, 2002 tror jag.
  7. Har du varit intim med en kvinna? Ja.
  8. Har du varit kär? Ja.
  9. Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Inte mer än några veckor.
  10. Hur stora fötter har du? 42
  11. Hur ofta filar du dem? Aldrig gjort.
  12. (m) eller (kd)? *skjuter mig själv*
  13. När var du riktigt full senast? 2002-2003 nån gång.
  14. När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Aldrig ångrat något.
  15. När dansade du senast? Eehhh, igår, i duschen.
  16. Följer du någon Tv-serie? Oh ja. För många för att lista här men ni kan läsa här.
  17. Vilket stjärntecken är du född i? Lejonet.
  18. Vad gjorde du nyårsafton 1999? Firade med pappa-familjen.
  19. Vilken roll hade du i skolan? En fjärdedel av grabbarna grus.
  20. Boxers, briefs eller tanga? Boxer-briefs.
  21. Vart vill du åka på storstadssemester? Tokyo.
  22. Vart vill du åka på solsemester? Thailand tror jag, men vet inte.
  23. Vill du gifta dig? Inte direkt.
  24. Vill du ha barn? Nja, inte än på ett tag iaf.
  25. Hur långa ögonfransar har du? Ingen aning.
  26. Hur håriga ben har du? Lagom mysigt håriga.
  27. Brukar du bada på sommaren? Ibland.
  28. Älskar du alla former av sport? Nej, men vissa är riktigt roliga.
  29. Vilken skiva/download köpte du senast? En Robyn skiva.
  30. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, det är jag nog. Även om jag hade Magnus Uggla och Smurfarna och lite annat på vinyl när jag var liten. Uggla har jag vuxit ifrån men Smurfarna håller fortfarande.
  31. Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Inte så mycket. P3 har en del bra saker som jag tyvärr missar. Men det är ju så tråkig musik.
  32. Är du med i någon fackförening? Nej.
  33. Gillar du parmesan? Ja, mums!
  34. Har du gjort något kriminellt? Inte så mycket som jag hade velat.
  35. Knarkar du? Nä, knark är bajs.
  36. Vad heter din bästis? Vet inte.
  37. Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Kliver upp ur sängen.
  38. Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Ligger kvar i sängen.
  39. Vad är det sista du gör innan du somnar? Lyssnar på musik och funderar.
  40. Vad äter du oftast till lunch? Frukost.
  41. När åt du kött senast? Nyss.
  42. Är du en van porrklubbsbesökare? Nej...
  43. När hiv-testade du dig senast? Vet inte.
  44. Sopsorterar du flitigt? Nja, inte direkt flitigt.
  45. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Dricker aldrig kaffe.
  46. Är du med i någon förening/organisation? Nja, inte just nu, tror jag.
  47. Har du några allergier/handikapp? Ja, massor.
  48. När besökte du ett gym senast? Besökte? Inte så länge sen.
  49. Äger du en cykel? Japp, fast den har syrran.
  50. Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Japp, Sonic.

Inga kommentarer: