fredag, november 16, 2007

Random frågor

1. Vilket är det mest pinsamma band du lyssnar på?
Aqua

2. Hur många timmar har du suttit som mest framför datorn?
Typ 63 tror jag.

3. Vilken färg har din cykel?
Blå

4. Blondin eller brunett?
Brunett

5. Vilken färg har du på texten på msn?
Svart

6. Vilket stjärntecken är du?
Lejon

7. Vad var det senaste du åt?
Halvspecial på ost & bacon korv.

8. Har du en diskmaskin?
Nej.

9. Rakar du av dig dina ögonbryn?
Nej.

10. Har du något husdjur?
Nej.

11. Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
Minns inte.

12. Är du kär i någon just nu?
Ja.

13. Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Nej.

14. Har du någonsin sagt "lol" under samlag?
Nej.

15. Har du ätit godis för 100 kronor på en kväll?
Inte själv.

16. Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit.
Mamma lurade mig när jag var liten att det vara var vanliga grytbitar när det var lever och jag tog en rejäl tugga och trodde jag skulle spy.

17. Hur lång är du?
179½ cm.

18. Om du var ett verktyg, vad skulle du då vara?
En skruvmejsel

19. Varför just det verktyget?
För att jag är så skruvad.

20. Sover du med något gosedjur?
Nej, bara massa kuddar.

21. Vad har du som ingen annan har?
Massa häftiga saker, men det är hemligt.

22. Vilken mobil har du?
Någon vikbar Motorola,

23. Vem var den du senast fick mms av?
Dakka

24. Vem var det du senast fick ett sms av?
Posten

25. Vem ringde dig senast?
Sussie

26. Är du förlovad?
Nej

27. När duschade du senast?
I eftermiddags

28. Vem tänker du på just nu?
Hemligt

Inga kommentarer: