lördag, april 05, 2008

Doktor Kosmos i mitt hjärta

Doktor Kosmos gör en låt:

Träffades en onsdagskväll.
Och det kändes segt som fan.
Och vi hade noll inspiration.
Jag sade fan, vi släpper färgen.
Och gör dum och barnslig låt.
Och vi sjöng en text som gick så här:
Du är så jävla fin och skön och mina drömmars tjej. Men jag kan aldrig aldrig aldrig aldrig bli ihop med dig. För du är moderaaaaaat! Moderaaaaaaaat!
Förra skivan var en flopp.
Vi var nära lägga ner.
Men nu kändes allting rätt igen.
Jag sade jag tror vi har en hit.
Hos sveriges vänsterkids.
Och vi sjöng en text som gick så här:
Du är så jävla fin och skön och mina drömmars tjej. Men jag kan aldrig aldrig aldrig aldrig bli ihop med dig. För du är moderaaaaaat! Moderaaaaaaaat!
Du är det snyggaste jag sett och gillar rätt musik.
Du har sjukt rolig humor och fantastisk knullteknik.
Du skriver dramatik och läser kvantmekanik, men tack och hej, nästa tjej!
För du är moderaaaaaaat! Moderaaaaaaaat! Moderaaaaaaaat! Du är moderaaaaaaat!

1 kommentar:

Anonym sa...

repade en onsdagskväll
släpper sargen
osv.