söndag, augusti 31, 2008

Tråklistning...

Namn? Mattias
Födelseår? 1982
Spelar du något instrument? Tyvärr inte.
Är du singel? Definera singel?
Din mobiltelefon? Drygt 3 år gammal vikbar Motorala i fin grön färg.
Vem är snyggast? Hmm, Norah eller Laleh.
Vem vet mest om dig? Hemligt.
Vad vill du ha just nu? Lite mer mod och lite mer eftertraktelseskap.
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt, extremt högerhänt.
Språk? Svenska och engelska flyter på bra.
Vilka sjukdomar har du? Vet inte riktigt vad som räknas som sjukdomar, har en del handikapp, en del allergier och någon självdiagnostiserad version av ADD.
Rädd för? Ensamhet tror jag.
Vilka cigg gillar du mest? Chokladcigg så klart!
Brukar du svara på kontaktannonser? Om jag känner mig träffad.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det vet jag inte, det får ni fråga dom om.
Mjölk i kaffet? Ja, typ 99%.
Röker du? Usch fy nej.
Sjunger du? Lite smånynnande för mig själv kanske.
Den starkaste du vet? Daniel, han är stark.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, det tycker jag allt-
Din hårfärg och frisyr? Mörkblont/ljusbrunt och jag har ingen frisyr, jag har hår.
Skorna du hade på dig idag? Svarta sneakers med lite vitt på.
Kläder du hade på dig idag? Svarta jeans och en svart t-shirt med texten "work sucks" från Office Space på.
Favoritfärg på kläder? Jag har nästan bara svarta kläder men favoritfärgen är nog jordnära färger som vissa gröna nyanser och så egentligen.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet inte, tänker väldigt lite på sånt.
Hur ser din plånbok ut? Har ingen, tyvärr. Tvättade sönder min jättebraiga för 4-5 år sedan och har inte skaffat ny sedan dess.
Favoritårstid? Alla har sina för och nackdelar. Har ingen favorit på rak arm.
Favoritmat och dryck? Känns omöjligt att svara på, varierar så mycket. Är dock svag för goda joser.
Favoritbyxor? Mina svarta jeans tror jag.
Favoritartist/grupp? Laleh om jag bara får välja en. Annars här.
Gillar du när det åskar? Ja, mycket.
Vem sov du hos senast? Nilay.
Vem sov hos dig senast? Nilay.
Blivit slagen den senaste månaden? Ja, av min morbror.
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? Träffade en del nya trevliga människor.
Vad var det senaste du åt? Åh, jättegod helimproviserad Kokosmjölks lax med ris. Se här.
Godaste glassmaken? Omöjligt att bara välja en.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Drömmer du mardrömmar? Nej, extremt sällan. Gjorde aldrig som liten heller.
Trivs du med ditt jobb? Nej.
Favoritklädsel? Nej.
Vad ser du om du tittar till höger? Min mikro och kaffebryggare och mitt kök.
Favoritgodis? Blandat lösgodis.
Morgon eller nattmänniska? Natt!
Vad är viktigast för dig? Mina älsklingar.
Är du kittlig? Något fruktansvärt.
Stjärntecken? Lejon.
Längtar du mest efter just nu? En kram av någon speciell.
Saknar du någon nu? Ja, flera stycken.
Vill du ha barn? Absolut inte just nu och troligen aldrig.
Har du rakat dina ben någon gång? Ja, och vaxat.
Är du blyg? Nja, börjar bli bättre men fortfarande vissa saker kvar att jobba på.
Tycker du att du har fin dialekt? Min dialekt är väll helt ok men gillar inte alls min röst när jag hör den.
Ögonfärg? Mörkblå.
Syskon och deras ålder? 6st, 3-22 år gamla.
Favoritdag i veckan? Har ingen faktiskt.
Klädaffär? Internet.
Tycker folk du är snygg? Det tror jag inte.
Är du modig? Ja, väldigt modig faktiskt. Men jag är rädd för mycket, då måste man vara modig.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? Inga.
Gillar du dokumentärer? Ja.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Det händer väll.
Rekommendera en låt? The Coral - Music at Night
Brukar du läsa horoskop? Nej.
Kan du baka bullar? Nja, jo, det kan jag väll. Borde göra det oftare. Det är kul, trevligt och gott!
Müsli eller cornflakes? Crunchy müsli.

Hittad hos fina Solrosland.

Inga kommentarer: