torsdag, september 04, 2008

Vecko-resultat av experiment

Jag gjorde ju ett litet experiment i förra veckan och efter 1 vecka är resultatet så här:

nakna tjejer 5
knulla 4
kåta fittor 4
nakna fittor 4
fitta 3
fittor 3
knull 3
kukar 2
små fittor 2
stora fittor 2
bröst 1
film knulla 1
fittor och sex 1
flick knull 1
håriga kukar 1
håriga nakna tjejer 1
jätte kukar 1 (särskrivet)
knull rumpor 1 (särskrivet?)
knulla hårig fitta 1
knullade fittor 1
knulladetjejer 1 (ihopskrivet?)
kukar som knular med fitor 1 (knular fitor?)
kunlla små fittor 1 (kunlla?)
kåt hora 1
kåta små fittor 1
naket tjej 1
nakna flickor 1
nakna håriga fittor 1
nakna kåta fittor 1
nakna lesbiska tjejer 1
sex knull 1
sex,fittor,kukar 1
små nakna fittor 1
små snoppar 1
små våta fittor 1
sprutande bröst 1 (???)
sprutande fittor 1
stora kukar 1
stora rumpor knullas 1
ánalsex 1 (á?)

Jag kanske är lättroad och barnslig, men lite kul är det faktiskt.
Jag blir mest nyfiken på vem det är som sitter och googlar efter sånt här på det här viset.
Det kan ju inte vara någon med datorvana och jag tänker mig antingen yngre personer vilket ganska snabbt känns fel då jag tror dom googlar på andra saker, gärna på engelska.
Men vad är det dessa googlare hoppas hitta?
Några teorier?

Inga kommentarer: