måndag, november 16, 2009

Vad jag pysslar med mer än att blogga här...

Jag lägger ner ganska mycket tid på att skriva om diverse saker, här på bloggen blir det en hel del blandat och om ni missat det så skriver jag en hel del om TV på TVBLOGGEN och gör en hel del MMA gifs på MMABLOGGEN.
Sen håller jag dessutom på med att sammanställa en tidning som jag kommer publicera på webben som PDF och eventuellt trycka upp ifall jag får respons och energi till det.
Har ni några tips eller idéer på saker ni hade velat se i tidningen?
Tidningen kommer upp på www.drrling.com när den är klar, den sidan ska jag också göra om när jag orkar men säger redan idag en del om det tänkta innehållet.
Och om ni vill bidra till den tidningen, eller bloggen för den delen, så är ni varmt välkomna att höra av er om det också.

Inga kommentarer: